UWAGA!
Poniższy serwis i.Konto integruje wszystkie serwisy udostępnione przez Wydział Geodezji, m.in.: i.Kerg, i.Rzeczoznawca, i.Projektant., i.Komornik,
i.Wniosek.
Osoba mająca zamiar korzystać z jednej z ww. aplikacji loguje sie do serwisu i.Konto (przy wykorzystaniu posiadanych danych do autoryzacji), wówczas w zależności od posiadanych uprawnień będzie miała dostęp do ww. serwisów.
Z uwagi na zaistniałe przepisy związane z nowelizacją Ustawy-Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, które stwierdzają, że rozpoczęte przed dniem wejścia w życie nowej Ustawy pozostają zarejestrowane i są obsługiwane wg przepisów dotychczasowych. W celu realizacji tego wymagania dotychczasowe zgłoszenia prac geodezyjnych będą prowadzone wg dotychczasowych przepisów.
Będą funkcjonowały dwie wersje modułów GEO-INFO i.KERG.
Nowe zgłoszenia będą zakładane w nowej wersji modułu GEO-INFO i.KERG.
Dotychczasowe zgłoszenia będą kontynuowane w wersji modułu GEO-INFO i.KERG zgodne z dotychczasowym stanem prawnym.
W każdym z tych modułów będzie prezentowana wspólna lista zgłoszeń, zarówno tych zgłoszonych przed wejściem w życie Ustawy jak i po jej wejściu. Użytkownik będzie automatycznie przekierowywany do odpowiedniej wersji. Zgłaszanie nowych prac geodezyjnych będzie możliwe tylko w nowej wersji modułu GEO-INFO i.KERG.
Informacja dot. zamieszczania na stronach internetowych BIP zawiadomień o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych.
Na podstawie ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Urząd Miejski w Bytomiu został zobowiązany do zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, Biuletynu Informacji Publicznej i aplikacji mobilnej poprzez uwzględnienie wymagań określonych w normie europejskiej EN 301 549 V2.1.2. Norma ta zawiera standardy dostępności WCAG 2.1 dla grup zagrożonych wykluczeniem cyfrowym (trudności z motoryką, trudności ze słuchem, trudności w procesie uczenia się, trudności ze wzrokiem). W związku z powyższym, Prezydent Bytomia wydał zarządzenie (nr 573/20 z dnia 30.12.2020 r.), w którym na podstawie wymagań określonych w ustawie określił m.in. minimalne wymagania dokumentów na potrzeby publikacji w BIP-ie oraz miejskiej stronie i internetowej:
1. format edytowalny: doc, docx, odt, rtf;
2. czcionka Arial;
3. wielkość czcionki minimum: 12 pt;
4. interlinia: 1,5;
5. tekst niewyjustowany;
6. powinien zostać wymedytowany zgodnie ze sztuką – nie może zwierać pustych znaków enter oraz spacji, które mają na celu usytuowanie tekstu.
Przygotowanie informacji do zamieszczenia w BIP-ie zgodnie z ww. zaleceniami przyspieszy proces przygotowania do publikacji. W przeciwnym wypadku komórka organizacyjna, która przyjmie dokument niedostosowany, powinna go przepisać i dostosować do wymogów, co wydłuży publikację.
Serwis i.Konto integruje wszystkie serwisy udostępnione przez Wydział Geodezji, m.in.: i.Wniosek, i.Kerg, i.Rzeczoznawca, i.Projektant, i.Komornik, i.Narady
Osoba mająca zamiar korzystać z jednego z ww. aplikacji loguje sie do serwisu i.Konto (przy wykorzystaniu posiadanych danych do autoryzacji), wówczas w zależności od posiadanych uprawnień będzie miała dostęp do ww. serwisów.
Portal i.Wniosek umożliwia złożenie wniosków o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego lub wniosków o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Za pośrednictwem tego systemu można także dokonywać opłat za składane zamówienia oraz pobierać dokumenty w postaci elektronicznej.
Do portalu można zalogować się wykorzystując platformę login.gov lub zarejestrować własne konto w aplikacji i.Wniosek (w tym celu należy złożyć do Wydziału Geodezji prawidłowo wypełniony wniosek o uzyskanie dostępu do Aplikacji GEO-INFO i.Wniosek).
Wniosek o uzyskanie dostępu można złożyć:
Po weryfikacji i zarejestrowaniu w systemie, na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło do portalu.
Poniżej przedstawiamy prezentacje multimedialne ułatwiające zapoznanie się z portalem i.Wniosek:
Zachęcamy do obejrzenia prezentacji przed pierwszym logowaniem.
Przed pierwszym logowaniem w systemie i.Kerg należy złożyć do Wydziału Geodezji prawidłowo wypełniony wniosek o uzyskanie dostępu do Aplikacji GEO-INFO i.Kerg.
Wniosek o uzyskanie dostępu można złożyć:
Po weryfikacji i zarejestrowaniu w systemie, na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło do portalu.
Przed pierwszym logowaniem w systemie i.Rzeczoznawca uprzejmie prosimy o przesłanie pocztą tradycyjną lub epuap-em prawidłowo uzupełnionego wniosku z danymi:
Po weryfikacji wniosku zostanie do Państwa wysłana umowa oraz założone konto do systemu i.Rezczoznawca.
Poniżej przedstawiamy prezentacje multimedialne ułatwiające zapoznanie się z oprogramowaniem i.Rzeczoznawca.
Filmy zostały podzielone na tematy:
Zachęcamy do obejrzenia prezentacji przed pierwszym logowaniem.
Przed pierwszym logowaniem w systemie i.Komornik uprzejmie prosimy o przesłanie pocztą tradycyjną lub epuap-em prawidłowo uzupełnionego wniosku z danymi:
Po weryfikacji wniosku zostanie do Państwa wysłana umowa oraz założone konto do systemu i.Komornik.
Poniżej przedstawiamy prezentacje multimedialne ułatwiające zapoznanie się z oprogramowaniem i.Rzeczoznawca.
Filmy zostały podzielone na tematy:
Zachęcamy do obejrzenia prezentacji przed pierwszym logowaniem.
Przed pierwszym logowaniem w systemie i.Projektant należy złożyć do Wydziału Geodezji prawidłowo wypełniony wniosek o uzyskanie dostępu do Aplikacji GEO-INFO i.Projektant.
Wniosek o uzyskanie dostępu można złożyć:
Po weryfikacji i zarejestrowaniu w systemie, na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło do portalu.
Poniżej przedstawiamy prezentacje multimedialne ułatwiające zapoznanie się z oprogramowaniem i.Projektant
Filmy zostały podzielone na tematy:
Zachęcamy do obejrzenia prezentacji przed pierwszym logowaniem.
Przed pierwszym logowaniem w systemie i.Narady należy złożyć do Wydziału Geodezji prawidłowo wypełniony wniosek o uzyskanie dostępu do Aplikacji GEO-INFO i.Narady.
Wniosek o uzyskanie dostępu można złożyć:
Po weryfikacji i zarejestrowaniu w systemie, na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło do portalu.